تعمیرات پکیج و آبگرمکن

پکیج گازی به عنوان یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها برای سیستم گرمایشی خانه شناخته می‌شود، که علاوه بر تأمین گرمای رادیاتورها، آب گرم مداوم خانه را نیز فراهم می‌کند. این دستگاه به دلیل قیمت مناسب، مصرف بهینه سوخت و کارایی بالا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با این حال، مانند هر وسیله دیگری، پکیج نیز در طول زمان نیاز به تعمیر و نگهداری پیدا می‌کند. با توجه به نقش حیاتی پکیج در خانه، خرابی آن می‌تواند بر زندگی روزمره شما تأثیر بگذارد، بنابراین تعمیرات آن باید به سرعت انجام شود. خوشبختانه، آریا سرویس امکان تعمیر پکیج گازی را با توجه به نوع خرابی و مشکلات آن فراهم می‌کند.

اگر شما نیز به دنبال تعمیر پکیج گازی خود هستید، آریا سرویس این امکان را برای تعمیر انواع مدل‌های مختلف پکیج فراهم کرده است. شما می‌توانید به راحتی و با چند کلیک، درخواست تعمیرات پکیج گازی خود را ثبت کنید. تمامی کارشناسان ما در آریا سرویس تجربیات گسترده‌ای در زمینه تعمیرات تخصصی پکیج گازی دارند و هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و با هزینه مناسب برای حفظ راحتی و آسایش شما است. ما در آریا سرویس خدمات تعمیر پکیج برندهای مختلف مانند بوش، ایران رادیاتور، بوتان و دیگر برندهای موجود در بازار را ارائه می‌دهیم.

تعمیرات پکیج و آبگرمکن

خرابی های متداول پکیج و آبگرمکن

آب گرم می‌شود اما خانه را گرم نمی‌کند

پکیج باید هم آب گرم مورد نیاز شما را تأمین کند و هم گرمایش خانه را. اگر آب گرم از شیرها دریافت می‌کنید اما رادیاتورهای خانه گرم نمی‌شوند، نشانه‌ای از وجود مشکل است. ترموستات به شما اجازه می‌دهد که دمای گرمایش مرکزی و زمان روشن شدن آن را کنترل کنید. اگر گرمایش در زمان مورد نظر روشن نشود، تنظیمات ترموستات را مجدداً بررسی کنید. گاهی اوقات، مشکل ممکن است به دلیل فشار پایین بویلر باشد. فشار بویلر برای فعالیت صحیح سیستم گرمایش مرکزی باید در حد مطلوب باشد. اگر فشار بویلر کم باشد، گرمایش مرکزی به درستی کار نخواهد کرد. در صورت بروز چنین مشکلی، تیم ما در آریا سرویس آماده بررسی و تعمیر پکیج شما هستند. فقط کافی است فرم درخواست تعمیرات را پر کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

پکیج گرمایش و آب گرمی ندارد

یک مشکل رایج دیگر، سرد ماندن رادیاتورها، خانه و عدم دسترسی به آب گرم است. در این حالت، ابتدا تنظیمات ترموستات را بررسی کرده و دمای مورد نظر را بالاتر از دمای فعلی اتاق تنظیم کنید. گاهی اوقات، علت این مشکل می‌تواند یخ زدگی لوله‌های میعانات باشد. در چنین شرایطی، بهتر است که این کار را به تعمیرکاران متخصص پکیج در آریا سرویس بسپارید. خوشبختانه، تعمیرکاران ماهر ما در آریا سرویس آماده خدمت‌رسانی به شما در صورت بروز هر یک از این مشکلات هستند.

خرابی های متداول پکیج و آبگرمکن

پکیج نشتی دارد

وجود نشتی در پکیج نشان‌دهنده یک مشکل جدی است و نیاز به رسیدگی فوری دارد. انجام تعمیرات نشتی پکیج باید توسط یک تعمیرکار مجرب صورت گیرد و نباید خودتان اقدام به تعمیر کنید. عمده دلایل نشتی پکیج می‌تواند شامل شکستگی قطعات داخلی مانند آب‌بند پمپ یا شیر فشار باشد. نشتی از شیر فشار اغلب نشان‌دهنده فشار بیش از حد بالا در پکیج است. همچنین، نشتی آب‌بند پمپ نیز معمولا به دلیل فرسودگی آن و نیاز به جایگزینی است.
اگر نشتی در اطراف لوله‌ها یا مخزن پکیج اتفاق افتاده باشد، این ممکن است ناشی از خوردگی یا نصب نامناسب باشد. در هر دو حالت، ما در آریا سرویس توصیه می‌کنیم که برای تشخیص دقیق مشکل و اقدام به تعمیرات نشتی، با کارشناسان متخصص ما تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل را حل کنند.

رادیاتورها سرد هستند

اگر تنها کف رادیاتورهای شما گرم می‌شود، ممکن است نیاز به تخلیه هوا از رادیاتورها باشد. این فرآیند نسبتاً ساده است و شما می‌توانید آن را خودتان انجام دهید. اگر احساس می‌کنید این کار برایتان سخت است، می‌توانید با متخصصی تماس بگیرید. همچنین، اگر برخی از رادیاتورها گرم و برخی دیگر سرد هستند، ممکن است رادیاتورهای شما نیاز به بالانس کردن داشته باشند.

پکیج به طور مداوم خاموش می‌شود

پکیج شما ممکن است به دلایل متعددی به طور مکرر خاموش شود. علت‌های احتمالی شامل فشار کم پکیج، مشکلات ترموستات، بسته بودن دریچه‌های ورودی آب، عدم گردش صحیح پمپ آب، هوای اضافی در سیستم، یا انباشت آهک و سایر آلودگی‌ها در سیستم می‌باشد.

در هر یک از این موارد، کارشناسان ما در آریا سرویس می‌توانند پکیج گازی شما را بررسی و تعمیر کنند. اگر پکیج شما به دلیل قطعات معیوب دچار مشکل شده باشد، ما با تعویض این قطعات به بهبود عملکرد و افزایش طول عمر دستگاه کمک خواهیم کرد. کارشناسان ما هر قطعه معیوب مانند ترموستات، شیرهای ورودی آب و غیره را بررسی و در صورت نیاز تعویض خواهند کرد.

تعمیرات پکیج و آبگرمکن در منزل

آریاسرویس با تجربه‌ای چندین ساله، به عنوان یکی از بهترین ارائه‌دهندگان خدمات تعمیر لوازم خانگی در کرج و تهران شناخته می‌شود، ارائه خدمات تعمیر آنلاین برای جاروبرقی، پکیج، گاز رومیزی، لباسشویی، ظرفشویی و تلویزیون از جمله تخصص‌های ما است. شما باید ابتدا درخواست تعمیر پکیج گازی خود را ثبت کنید و منتظر تماس کارشناسان ما بمانید. کارشناسان ما در عرض کمتر از یک ساعت با شما تماس خواهند گرفت و برای ارسال تعمیرکار پکیج با شما هماهنگی خواهند کرد. متخصصان پکیج آریاسرویس با تجهیزات کامل به منزل شما می‌آیند و تلاش می‌کنند تا مشکل را در یک جلسه حل کنند. با این حال، در صورت نیاز به قطعات اضافی، ممکن است برای تعیین وقت جلسه دوم نیاز باشد.

از طریق وب‌سایت آریاسرویس، شما می‌توانید به راحتی برای تعمیر انواع لوازم خانگی درخواست خود را ثبت کنید تا یک تکنسین مجرب به منزل شما فرستاده شود. سادگی درخواست تعمیرات، ارائه خدمات با کیفیت بالا و هزینه‌های منصفانه از ویژگی‌های برجسته آریاسرویس است. اگر شما هم به دنبال تعمیر پکیج گازی در منزل خود هستید، کافی است فرم درخواست تعمیر را پر کنید.

همچنین، شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید تا در مورد عیب‌یابی و تشخیص مشکلات، راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. تمام تعمیرکاران ما از دوره‌های آموزشی باکیفیت گذرانده‌اند و در تعمیر انواع مختلف مدل‌های پکیج گازی تبحر دارند. متخصصان ما با اصول کاری تمام پکیج‌های موجود در بازار ایران آشنا هستند و با تشخیص و عیب‌یابی دقیق، طول عمر پکیج شما را افزایش می‌دهند.

تعمیرات پکیج و آبگرمکن در منزل